fredag 27 mars 2009

Lyckat.. pluslitetillbonusmaterial

Nu vet jag att alla har suttit som på nålar och undrat (i ett helt dygn).. Hur gick middagen!!?? Då kan jag lugna alla oroliga (framför allt min mamma), att det gick jätte bra. M såg fantastiskt nöjd ut. Duken var vit, och jag tindrade ikapp med ljusen på bordet. Moussakan smakade Kanel som sig bör, och efterrättspuddingen var så söt och god som man bara kan föreställa sig.
Han fick dock bara fylla 2 år, eftersom puddingen inte rymde 36 ljus (hoppades att detta skulle vara ok). Efter middagen tittade vi på "Anne på Grönkulla". Oh den är så söt!! Film för en riktig man (som vågar bejaka sina mjuka sidor).

Igår var jag på banken och hade ångest. Jag får alltid ångest när det börjar pratas om pension och pengar. För jag har verkligen Nada koll på allt det där (bara jag skriver om det får jag ångest). Varje gång jag får ångest beställer jag en ny ppm-kod, det dövar ångesten i en vecka kanske. Sen sopar jag det under mattan så gott det går (tills nästa gång).
Jag och M var även en sväng på El Benny (salsaklubb), och såsade lite. Det hela började lite lätt ljummet, men i slutet av kvällen hade det definitivt hettat till. Skildes åt nöjda och glada, kan man tro men.. nu får jag inte såsa med M på 1,5 v. Jag tycker det är jobbigt med avsked, om så än bara för 10 dagar. Något jag kanske måste jobba med, får prata med Dr Feelgood om det (är säkert någon traumatisk upplevelse i det förgångna).

O nu blir det inga fler inlägg förrän måndag... för jag ska förpesta Götet lite i helgen med min dryga Stockholmsattityd (som jag jobbar på), men då kommer säkert en total rapport om helgens bravader (det beror naturligtvis hur den har utvecklat sig, eller invecklat)

Inga kommentarer: