lördag 14 mars 2009

Melodifestivaltider..

Har inte tittat ett skit på melodifestivalen i år (ja inte förra året heller för den delen). När jag nu blev sittande här hemma ensam (tvingad.. eftersom M räddar världen ikväll hmm!), en sådan här melodifestivalsfinals Lördag. Så kunde jag inte låta bli att ha tv:n på. Hörde nästan alla 11 bidragen, och blev kär i en av låtarna. Den framkallade njutningsfulla rysningar på mina armar och längs ryggraden. Som en smekning (mm just så var det).

Har följt den här tjejen under lång tid. Hon har varit med ett antal gånger i melodikrysset (som för övrigt löstes lätt idag). Är nämligen en stor fan av Opera, och framförallt Marlena Ernman. Hon har ett underbart brett register. Det var verkligen jätte roligt att hon golvade alla små snorungar, och sopade mattan med Måns. Samtidigt kan man ju diskutera hur den låten kommer fungera i Öst, men fin var den i vilket fall.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag tror antingen att den går toppen eller botten.. inget mitt i mellan.

LabHäxan sa...

Antagligen botten.. den hinner säkert bli diskad tom.