söndag 12 april 2009

Bättre än så kan det inte bli..

Jag hade (tillsammans med M) en av de bästa dagar jag haft på länge. Älskade M, vi har så mysigt. Vi tog en lååång promenad på eftermiddagen igår. Laddade först med en brunch vi hornstull, och sen gick vi längs vattnet bort till skanstull och sen tillbaka igen. Solen sken och människor och hundar var glada. Vi satte oss i en hammock och gungade lite. Jag hade huvudet i hans knä, och allt var bara sådär fruktansvärt romantiskt, så som det är i Anne på Grönkulla. (man vill ju bara gråta, men gör nog rätt i att låta bli)

Vi köpte de där sista ingredienserna till påskmiddagen och gick hem för att avnjuta hela kittet. Ja je men.. och Mojitos till Påsk mmm en höjdare. Jag var lite orolig för lammet.. men det blev jättegott, inte en enda kofta inom räckhåll. Vi gjorde marsipankängurur och taxar till efterrätten. Väl där så var jag så mätt att jag orkade inte min marsipantax. =) Nu ska jag ut och njuta av solen. Påskpussar till alla idag..

Inga kommentarer: