onsdag 29 april 2009

Ska jag betala för det här..??

Jag gick tidigare från jobbet idag, för att gå på helkroppsrenovering. Började med helt fantastisk ryggmassage.
Sen skulle nyllet få sitt. Gegga hit och dit, som innehöll hela skogen (blåbär, smultron och lingon mm). Det skulle vara jättebra för mina äppelkinder. =)
Sen plockades det ögonbryn.. hon skulle bara plocka lite.. efter en kvart undrade jag lite försynt om jag hade några ögonbryn kvar. O ont gjorde det.
Sen plockades det fram någon slags pincett, som skulle användas till porrengöring. Hon ryckte tag i min näsa, och tryckte den upp mellan ögonbrynen. (kändes det som) Efteråt såg jag ut som Rudolf med röda mulen.
Sen fick hon för sig att det skulle vara jättefint och permanentfärga mina ögonfransar. Fick hela ögonen full med svart gojja. Som sved.. ajaj aj

Om man ska bli fin får man lida pin.. heter det så fint. Det stämmer. Ut från stället klev jag med pandaringar runt ögonen (värre än vanligt), Rudolf näsa och några slantar fattigare. Tror nog att det kommer bli bra, måste bara få sova på saken... och smälta hela upplevelsen.

Inga kommentarer: