lördag 25 april 2009

Härligt på många sätt..

Spenderat dagen i solskenet med Mr J och bilen. Dagen har varit fantastiskt härligt. På förmiddagen åkte vi (och hundratjugo andra stockholmare) ut till Ulriksdals slottspark. Där hade vi picnic, jag älskar picnic.
Mr J är som vanligt charmant trevlig (trevlig är ett förkastligt ord, men han är verkligen trevlig, en gentleman. Japp! Det är så det är).

Igår satt vi på min balkong i solen och drack ett välförtjänt glas rödvin.. Jag har sol på min balkong. =) Det låter konstigt att reflektera över detta, men jag köpte min lägenhet (ett nybygge) i höstas. Har alltså inte haft en aning om solchanserna (har väl misstänkt lite lätt hur det skulle kunna bli). Det kommer dessutom bara bli bättre, eftersom solen kommer stå högre ju längre framåt sommaren det blir. Jippie!!

Jag hittade en skylt som helt klart var menad för mig..

Den säger till mig "Häxan.. Varning för grodor. Du har redan kysst så många och ingen av dem har blivit någon prins. Så.. inget mer kyssande, så länge du lever"

Inga kommentarer: