söndag 26 april 2009

Söndag.. och inget mer

Har njutit av det fina vädret idag också!! På väg hem från kyrkan var jag tvungen att gå förbi Kungsträdgården.. Alla träden som är så rosa och fina (vad är det för träd körsbär? Nej dom är vita. Mandelblomsträd kanske?) hade slagit ut, och alla människor satt och fikade under dem.

M det har känts tomt i helgen utan dig. Det är nog första helgen på tre månader, då vi inte hörts eller träffas. Ja det är ju så det måste vara.. tråkigt är det i alla fall.. Tänkte på dig nu när jag gjorde bilden ovan.. Det är ju du som lärt mig mspaint, och jag är så nöjd att jag kan det nu. Tack för hjälpen!! (inga lämlar dock.. men du får jätte gärna klippa in en själv. Jag vet att du är sugen på det)

Nu ska jag hem till Mr J och titta på en film..

1 kommentar:

LabHäxan sa...

Har enligt säkra källor fått det bekräftat, att träden i Kungsträdgården är asiatiska mandelblomsträd. =)