onsdag 22 april 2009

Mmm

Mitt känslopådrag kanske kräver en förklaring..

Den 22 Januari dök du upp på den här bloggen för första gången. Då blev du Mr M med hela min bekantskapskrets, och den här bloggen har bara uppskattat din närvaro (det gör häxan också som skriver om alla bravaderna) =). Nuförtiden har du titulerats bara M (hoppas du inte är ledsen för det). Det har varit stormigt värre ibland i vårt "förhållande", en riktig känslomässig urladdning.

Nu har det laddats för sista gången, och det finns ingen återvändo. Jag hoppas att vi väldigt snart skall kunna dansa igen.
Eftersom jag är så efterklok (alltid mycket lättare), så var det ingen höjdare att blanda in annat i vårt dansande. Ibland är det svårt att låta bli. Vi ska nog hålla oss på dansgolvet med vår rumba och framförallt salsa. Ingen hetta någon annanstans än på dansgolvet efter detta. Jag kommer definitivt att sakna det, men huvudsaken är dock att vi kan dansa ihop. Annars dör jag inombords.. dansa är min passion och framförallt med dig Mr M.

Inga kommentarer: