fredag 17 april 2009

Imorgon it is..

Imorgon skall jag och M åka till götet. Jag har verkligen sett fram emot detta så mycket, det ska bli så mysigt. Tågresan sthlm-gbg kommer få en hel ny dimension, tack vare det braiga sällskapet. Jag är verkligen jätte glad över att du vill göra detta med mig M!! (på något sätt känns det som om resan kommer rätt i tiden trots allt).
Schemat är späckat.. så vi behöver inte fundera på vad vi ska göra. M du kommer få träffa några av mina bästa vänner. En av dem är helt klart en njurmottagare. =)Jag säger bara en sak.. Hotellfrukost..
Jag hade tänkt att vi skulle pröva salsagolvet i götet, för att kunna jämföra lite. Ser fram emot att få träffa din syster, och framförallt dina syskonbarn (om den nu blir så).

Kommer naturligtvis med en utförlig rapport på måndag..

Inga kommentarer: