onsdag 8 april 2009

Mot mina principer..

Egentligen vill jag inte synas på min egen blogg.. vill vara lite hemlig sådär. Bilden kan ju dock föreställa vem som helst, men jag kan upplysa alla om att det är faktiskt jag. Iklädd ett par av mina souvenirskor (fina att titta på, men sen då. Se inlägg om min skofetich)

Bilden är från fotograferingen som jag roade mig med igår eftermiddag. Jag hade en fantastisk dag. Drack en latte i solen, åt lunch med M söta M (vet att män inte vill bli kallade söta i första taget, hellre snygg sexig etc. Jag har kollat med honom och han tycker att det är ok). Sen var det salsa som vanligt på tisdagarna.
Min blogg är väldigt uppskattad så här i Påsktider, men jag kan upplysa alla oroliga.. att jag kommer inte att flyga till blåkulla det här året heller. Det är inte riktigt min grej det här med en massa kärringar som träffas (med svarta katter och kvastar) och har kafferep. Är lite mer av typen ensamhäxa.

Inga kommentarer: